Як учителю працювати з деструктивними проявами учнів

Наближається початок навчального процесу. Саме тому, ми підготували дуже корисні поради для вчителів, що допоможуть зрозуміти деструктивні прояви у поведінці учнів та як із ними впоратися.

Травмовані учні можуть проявляти дратівливість і агресивну поведінку в класі. Вчителям буває особливо важко з такими дітьми. Однак така поведінка є нормальною посттравматичною стресовою реакцією.

 Вона може бути також реакцією на специфічні нагадування про втрату. Наприклад, учень, що втратив близького друга, може проявляти занепокоєння, коли інші учні говорять про особисті стосунки.

Деякі діти молодшого віку бувають більш агресивними в іграх. Важливо пам'ятати, що багато хто з них пережили травму, що набагато перевершує за своїм рівнем їх здатність зрозуміти і впоратися з пережитим. Іноді їх поведінка приймає форми того, що називають «реконструктивною поведінкою». Це означає, що дитина проявляє (іноді надмірно драматично) захисну поведінку, яка, як їй здається, могла б змінити травматичну подію або її смертельний результат. Один із способів контролювати агресивну, деструктивну поведінку - ясно розуміти її причини. У той же час, ви можете спробувати допомогти своїм учням зрозуміти, чому вони проявляють агресію в тій чи іншій ситуації. Можна запропонувати такому учневі зустрітися після уроків, щоб наодинці поговорити про те, що його турбує і викликає злість. Поясніть дитині, що з нею відбувається, і розкажіть про способи контролю за своєю поведінкою. Якщо ж агресивне поведінка не зникає, такому учневі може знадобитися спеціалізована допомога.

Зупинимося докладніше на деструктивних або таких, що заважають нормальній життєдіяльності проявах.

Гортайте зображення!









 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Прояви дезадаптації та причини її виникнення

Тиха трагедія з нашими дітьми, про яку ніхто не говорить

ЩО ТАКЕ ПРОБЛЕМНА ПОВЕДІНКА?